Silnik
Typ - Dwusuwowy, jednocylindrowy Chłodzenie - Cieczą Pojemność skokowa - 125 cm3 Średnica x skok tłoka - 56 x 50,6 mm Stopień sprężania - 8,2 : 1 Moc maksymalna - 30KM przy 11 000 obr/min Maksymalny moment obr. - 22Nm przy 10 000 obr/min Zasilanie - Gaźnik Dellorto 28mm // Mikuni 38mm Smarowanie - Dozownikowe Rozruch - Elektryczny Alternator - 120W Zapłon - ZI
Przeniesienie napędu
Sprzęgło - Wielotarczowe, mokre Skrzynia biegów - 7 stopniowa Przeniesienie końcowe - Łańcuch rolkowy
Podwozie
Rama - Aluminiowa, grzbietowa Zawieszenie przód - Widelec upside-down, średnica goleni 40 mm, skok 120 mm Zawieszenie tył - Wahacz wleczony, aluminiowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 134 mm Hamulec przedni - Pojedyńczy tarczowy o średnicy 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Hamulec tylni - Pojedyncza tarcza o średnicy 230 mm, dwutłoczkowy zacisk Ogumienie przód - 110/70 ZR17 Ogumienie tył - 150/70 ZR17
Wymiary i masy
Wysokość siedzenia - 770 mm Rozstaw osi - 1375 mm Masa sucha - 125 kg Masa do jazdy - 140 kg Maksymalna masa całkowita - 300 kg
Dane obsługowe Przegląd techniczny - Co 5000 km Olej w widelcu teleskopowym - 7,5 W Ilość oleju w goleni prawej/lewej - 300/300 ml Świece zapłonowe - NGK BR9EG lub Champion QN8Y Zbiornik paliwa - 14 l Paliwo - Minimum 95 oktanowe
Zdjecia :)
Skrzynia z wałem
Pod bakiem
|