Silnik
Typ - Dwusuwowy, jednocylindrowy
Chłodzenie - Cieczą
Pojemność skokowa - 125 cm3
Średnica x skok tłoka - 56 x 50,6 mm
Stopień sprężania - 8,2 : 1
Moc maksymalna - 30KM przy 11 000 obr/min
Maksymalny moment obr. - 22Nm przy 10 000 obr/min
Zasilanie - Gaźnik Dellorto 28mm // Mikuni 38mm
Smarowanie - Dozownikowe
Rozruch - Elektryczny
Alternator - 120W
Zapłon - ZI
Przeniesienie napędu
Sprzęgło - Wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów - 7 stopniowa
Przeniesienie końcowe - Łańcuch rolkowy
Podwozie
Rama - Aluminiowa, grzbietowa
Zawieszenie przód - Widelec upside-down, średnica goleni 40 mm, skok 120 mm
Zawieszenie tył - Wahacz wleczony, aluminiowy, pojedynczy elementy tłumiąco-resorujący, skok 134 mm
Hamulec przedni - Pojedyńczy tarczowy o średnicy 320 mm, czterotłoczkowy zacisk
Hamulec tylni - Pojedyncza tarcza o średnicy 230 mm, dwutłoczkowy zacisk
Ogumienie przód - 110/70 ZR17
Ogumienie tył - 150/70 ZR17
Wymiary i masy
Wysokość siedzenia - 770 mm
Rozstaw osi - 1375 mm
Masa sucha - 125 kg
Masa do jazdy - 140 kg
Maksymalna masa całkowita - 300 kg
Dane obsługowe
Przegląd techniczny - Co 5000 km
Olej w widelcu teleskopowym - 7,5 W
Ilość oleju w goleni prawej/lewej - 300/300 ml
Świece zapłonowe - NGK BR9EG lub Champion QN8Y
Zbiornik paliwa - 14 l
Paliwo - Minimum 95 oktanowe
Zdjecia
Skrzynia z wałem
Pod bakiem
Offline